its me ..

its me ..
ilysm

Muzikk :)

Sunday 8 September 2013

abah

bahagia kan org yg ada abah nih .
serius cakap aku jelous tgk kwn2 pepuan even laki yg ada ayh lagi
best kan boleh gurau melawak ,ada yg sporting lg lah

hidup belasan tahun tanpa seorng lelaki bergelar 'abah'
ya allah knp kau kau amik dy terlalu awal
kalau kau x amik dy dulu xkan kami cm ni
aku rindu abah even aku tak penah kenal sapa tu abah

teringin sangat nk sembng dgn dy
nk g jejalan dgn dy
nk tlg dy basuh keta
ikut dy kuaq ngn kwn2 dy

adakah ini kalimat yg tidak diredhai oleh ALLAH
berikan aku senyuman walaupun ia sekadar di dlam mimpi

mcm2 cerita aku dgr pasal dy
di A smpai B
yg baik sampai la yg jhat .
yg baik aku jadikan sbgai ikutan abah .yg jahat aku dgr saja

ABAH ,kak nk sngt sembang ngn abah,manja ngn abah..
kak jeles serius jeles tgk kwn2 kak smua cter yg depa ni sorg ja ada abah!

KAK pon ada ABAH jugak lah ingt apa .
abah kak selalu doakan abah kat sana tenang walaupon kami adk brdik kdng2 lupa kat abah
abah nak tw dak kak nk sangat kenai abah
belai kasih syg manja ngn abah.


No comments:

Post a Comment