its me ..

its me ..
ilysm

Muzikk :)

Wednesday 25 September 2013

hopefully

 " knp jd mcm ni?
knp aku?
hari hari aku dilema dgn persoalan yg ta henti2
rasa diri sendiri di main dgn permainan !
aku bkn budak kecik lagi
aku nk rasa apa yg org lain rasa
org lain takan TAKAN penah fhm
dan TAK AKAN faham apa yg aku rasa
perit nya bila sorng2 yg terasa dlm relay
yg tiada kesudahan yg terjadi
"
dulu lain sekarang lagi tambah lain
aku tatahu la apa yg nak sngat
aku serba ta kena dekat mata dy
ka dy nk blas dendam blik

susah la nk lupakan dy.
satu satu jadi lain satu satu yg berubah
aku fed up dh dgn smua nih
rasa mcm hina sngt
ka aku ni yg ta wujud dlm hidup dy ! 

serius ckp dlm setiap relay mana pon yg kita jalin
mesty timbui rasa sayanng yg spesel kan
jgn bohong la kalau kata tak
susah la nk ckp kalau org tu dh rasa pudar ks

benda ada depan mata kot hari2
ingat apa boleh ja ka  senang2 nk lari dri masalah ya allah ya tuhan ku
ta penah aku kwn ngn sapa2 main perasaan sngt cmni

kalau dy baca bnda nih apalah perasaan dy kan ...

cout >> "sh" <<endl;

No comments:

Post a Comment