its me ..

its me ..
ilysm

Muzikk :)

Friday 8 November 2013

dia yang semakin jauh .

hi reader *tengah tangan dekat korang ..
bytheway yg tgh bca ni mmg nk 
tw apa yg i nk tulis ni kan coz tu
still reading kan .
tgk lah pic tu..
bnyk kenangan dgn org tu ..

*menitis air mata ni.

dlm gmbar tu aku dgn someone.
bkn lelaki tapi pepuan.
she is my younger sister .
masa dy kecik dy ni mmg awesome
i love her so much tp ..
lately ni
since dy dah mningkat remaja perangai
dy terus berubah..
silap aku jugak..
aku ni bkn baik pon .
sbb kan tu dy jdkan aku cntoh.
klau lah aku tw bnda ni nk jadi cmni 
mmg aku ubh prngai aku n kami ta jdi cmni
apa yg aku buat ni smua ni kebaikan  dy jugak
'kakak ni tw apa yg terbaik utk seorang adik,'

aku ni mcm bestfriend dy kt umah 
apa kami buat smua skli
kalau nk tahu face kami totally mcm kembar
kami ni beza 2 tahun tp she likes my twin.
everywhere we go together
everything we do together
even when we grown up got a boyfriend almost a time got our bf
same name.
and we broke up also together..

but not now
she was change  a lot .
i miss the old her .


aku tatau bila dy nk berubah aku nk dy tw satu ja 
"aku still syg dy sebagai adk even dy bnyk lukakan hati aku"



No comments:

Post a Comment