its me ..

its me ..
ilysm

Muzikk :)

Sunday 3 November 2013

" kisah ta semena mena " MONOLOG

            "fadini dgn dirah ke blok asrama lelaki,tingkat tiga di tgh koridor..
dan tiba2 rambut dirah berubah menjadi pnjng dan aku berada di blkang amri..
ikut sbb amri berani sngt time tu ..tp aku pelik knp amri calitkan something kat tapak tngn aku..
aku biarkan dan tak nmpk apa perubahan ..
keaadan jadi rumit..
ramai yang mnjadi zombiee
aku jadi heran 
zombie nya laki .
aku nmpk asyarf
aku lari ke dalam pelukan nya..
serangan demi serangan dia tepis dri terkena pd aku .
seolah dy masih kenal manusia ,aku sbgai kwn nya..
heran aku lagi 
kwn kepada kwn aku juga dlm situasi yg sama seperti aku..
tiba2 muncul fa ..
stress dgn math aku suruhkan kan dirah ajr kan math dan hujan turun dgn lebat
knp ramai yg tgk pelik.."

tiada kaitan dgn yg sudah mati -
sekadar monolog -.-


No comments:

Post a Comment