its me ..

its me ..
ilysm

Muzikk :)

Friday 17 January 2014

januari

keampunan yang aku pohon bukan minta untuk di fahami yang mendalam tapi apakan daya dirimu berbelah bagi antara kasih yang suci,andai bukan takdir kita bukan sekarang bersama ,aku mengharapkan suatu hari kita bersama jua ,jodoh tu milik allah,allah yang menentukan tu semua ,allah yang tahu tu semua ,

januari ni banyak mengajar aku erti kesabaran ,
erti kestiaan ..
tapi apa yng aku belajar dari januari adalah pembohongan yang melampau ,
yang amat menguris hati yang sngt mendalam ,

januari ni jugak besday aku ,
januari yang pertama maybe celebrate tanpa dengan kasih sayang dari someone yang betul2 aku sayang,
sbb org yg aku sayang tu busy dengan kerja dia ja ,busy dgn someone else maybe

arghhhhh sial curang !!

No comments:

Post a Comment